همزمان با آغاز هفته پدافند غیر عامل

زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان دیلم نواخته شد

زنگ پدافند غیر عامل، همزمان با آغاز این هفته، به صورت نمادین با حضور مسئولان در دبیرستان متوسطه اول حضرت زینب (س) دیلم نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۷۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از دیلم فرماندار دیلم ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ما باید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی همیشه آمادگی داشته باشیم.

فرماندار دیلم در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته پدافند غیر عامل در تعریف این عبارت به دانش آموزان گفت: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت امور جاری، همچنین حفظ و ارتقاء سلامت می شود.

محمد اسدی افزود: پدافند غیر عامل با ایجاد بازدارندگی شرایطی را فراهم می‌کند تا از این طریق بتوانیم اسرار نظام را حفظ کرده و مشکلات حوزه‌های مختلف را به حداقل کاهش دهیم.

وی با توجه به شرایط کنونی جامعه به بحث حجاب نیز اشاره کرد و گفت: بهترین راه رسیدن به قله عزت و عظمت در هر جامعه‌ای حجاب زینبی (س) است و کسانی که در آن طرف دنیا نشسته اند و با ابزار رسانه و شیوه های رنگارنگ و پوچ برای دختران و بانوان ما نسخه آزادی پوشش و... را تجویز میکنند هیچ هدفی جز نابودی اعتقاد و عفاف دختران و زنان مسلمان ایرانی ندارند و در این نقشه شوم نیز به فضل الهی شکست خواهند خورد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار