خبرهای داغ:
بیش از 2500 نفر از حقوقدانان بسیجی عضو در تشکلهای وابسته به سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس در بیانیه ای، انزجار و ومحکومیت نسبت به این جنایات ضد بشری، آمادگی کامل خود را جهت حضور در میدان جهاد با دشمن صهیونیستی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۴۴
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سازمان بسیج حقوقدانان، کانون بسیج مرکز وکلای قوه قضاییه، و کمیسیون حقوق بشر مرکز وکلای استان فارس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است: 

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/60)

آرى اگر کسى، به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزگار است.

آنچه رژیم اشغالگر قدس از جنایت علیه بشریت و جنایات جنگی نسبت به زنان و مردان و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطینی بویژه در غزه مرتکب میشود در واقع صحنه دیگری از نمایش ذات جنایت پیشه و وحشی صفت این رژیم غاصب میباشد.رژیم منحوسی که طی 75 سال موجودیت خود ثمری جز ویرانی، تباهی و جنگ افروزی برای مردم منطقه بخصوص ملت ستمدیده فلسطین نداشته است.

کشتار وحشیانه و بی‌سابقه مردم بی دفاع غزه در پاسخ به عملیات و دفاع مشروع جنبش مقاومت اسلامی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی در روزهای اخیر و بخصوص صحنه‌ عجیب و تکان دهنده‌ای همچون بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که تاکنون بیش از 800 کودک و پیر و جوان در اثر آن جنایت هولناک به فیض شهادت نائل آمده اند، خود بیانگر عمق فاجعه و شدت مظلومیت ملت مسلمان فلسطین در مقابله با رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی و نقض آشکار و عدم پایبندی این رژیم تروریستی به کنوانسیونهای بین المللی در رابطه با حفظ حقوق غیر نظامیان در مخاصمات مسلحانه و سایر اسناد بین المللی حقوق بشر و قواعد آمره حقوق بین الملل بشر میباشد‌.

در همین راستا و در جهت دفاع از حقوق ملت زجر کشیده فلسطین و حمایت از جنبش مقاومت اسلامی بیش از 2500 نفر از حقوقدانان بسیجی عضو در تشکلهای وابسته به سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس از جمله کانون بسیج مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس،کمیسیون حقوق بشر مرکز وکلای استان فارس و ... ضمن اعلام انزجار و محکومیت نسبت به این جنایات ضد بشری، آمادگی کامل خود را جهت حضور در میدان جهاد با دشمن صهیونیستی اعلام مینمایند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس

کانون بسیج مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس

کمیسیون حقوق بشر مرکز وکلای استان فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار