خبرهای داغ:

برگزاری دوره توانمند سازی ارکان مدیریتی حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا(س)خرمشهر

دوره آموزشی-توجیهی با هماهنگی بسیج دانش آموزی با موضوع معرفی سرگروه های توانمند توسط فرمانده پایگاه ها و ورود سرگروه ها با عنوان تربیت مربی جهت جذب و تربیت دانش آموزان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۷۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ پیل افکند فرمانده حوزه خواهران بیان کرد؛ از رویکردهای برنامه سازی جهت طراحی برنامه های این طرح می توان با در نظر گرفتن برنامه ای جامع و جذاب با تنظیم برنامه های متنوع در مدارس جهت تربیت نیروی مومن انقلابی نوجوان در مدارس و وصل آنها به پایگاه ها و مساجد اشاره نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: اصلی ترین وظیفه ی مربیان، تربیت جوانان و نوجوانان در تراز جمهوری اسلامی است و برای تربیت نوجوان با خط مشی و تفکر انقلابی باید حداقل چهار ویژگی در مربیان وجود داشته باشد. این فرد باید عالم و اهل فکر، دین‌دار، انقلابی و آگاه و توانمند باشد. تمام این ویژگی‌ها در صورتی کارساز است که فرد دارای دیدگاه برتر و والا و نگاه بلندهمتانه ای داشته باشد. برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود.

او در پایان افزود: هم‌افزایی ها با کادر مدارس باید بیش از پیش تقویت شود که در این طرح از هر مدرسه دو یا سه مربی و سرگروه به کمک کادر مدرسه بروند و آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار