کارشناس مسائل سیاسی گفت: فعالان فرهنگی باید کاری کنند تا جریان انقلابی و فکری و اسلامی در جامعه رایج شود.
کد خبر: ۹۵۴۷۹۰۷
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان، صابر حیدری کارشناس مسائل سیاسی در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان با تاکید بر لزوم فعالیت‌های اثرگذار و جریان‌ساز گفت: برای اینکه یک فعال فرهنگی در حوزه فرهنگی تاثیرگذار باشد باید چند پیش زمینه اساسی در رشد معنوی خود داشته باشد.
وی ادامه داد: دعا و توسل یکی از مقدمات اصلی است. کسی که کار فرهنگی می‌کند باید زمینه حضور خداوند را در قلب خود مهیا کند و از خداوند طلب کمک کند. باید احساس کند کاری انجام می‌دهد که مورد رضای خداست و وظیفه انسانی است.
این کارشناس مسائل سیاسی، بر داشتن معرفت و شناخت امام زمان (عج) تاکید کرد و گفت: فعال فرهنگی تا شناختی از امام زمان (عج) نداشته باشد به معرفت نخواهد رسید. از این‌رو، همه باید در حد توان و درک خود برای رسیدن به سطحی قابل قبول از شناخت و معرفت امام بکوشیم و معرفت اجمالی خود را به معرفت تفصیلی تبدیل کنیم.
حیدری با اشاره به روش‌های تقویت و ارتقای معنویت، تصریح کرد: برای رسیدن به رشد معنوی باید علاوه بر دوری از راحت طلبی، پویا و از غرور پرهیز کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگی، خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی باید کاری کنند تا جریان انقلابی و فکری و اسلامی در جامعه رایج شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار