با معرفی رده های برتر بسیج؛

جشنواره مالک اشتر در حسینیه سپاه میانه برگزار شد

تبریز-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جشنواره مالک اشتر، با تاکید بر نقش حساس بسیج در جامعه، گفت: امروز حفظ و صیانت از بسیج از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۶۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا جشنواره مالک‌اشتر را بهانه‌ای برای تقدیری کوچک از زحمات و خدمات بسیار بزرگ بسیج دانست و افزود: با معرفی الگوهای برتر در این جشنواره و شناسایی و تبیین عوامل ترقی، مسیر رشد و تعالی برای دیگر رده‌های بسیج هموارتر می‌شود.

    وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف، بسیار چشمگیر و واضح، و برنامه‌های سالم‌سازی و معنوی‌سازی‌های آنان در مساجد و محلات، موثر و کارساز است، متذکر شد: عرصه‌های فعالیت بسیج، بسیار وسیع و صحنه‌های ماموریتی آن، بسیار خطیر و مهم است. کارهای ارزشمند و بزرگی توسط بسیجیان انجام شده است ولی ما هرگز نباید به وضع موجود قانع شده و از برنامه‌های بی‌وقفه دشمن علیه نظام و انقلاب، غفلت کنیم.

   حجت‌الاسلام مهدی‌نیا در بخش دیگری از سخنانش از طوفان‌الاقصی به عنوان یک عملیات موفقیت‌آمیز یاد کرده و اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در پی این عملیات، ماهیت درونی ضدبشری و خباثت‌های آنان را بر همگان آشکارتر کرد.

   وی با محکوم کردن این جنایات و سکوت سازمان‌های بین‌المللی در برابر این نسل‌کشی، ابراز کرد: این نسل‌کشی تمام مدعیان حقوق بشر و تمدن غربی را به چالش کشید و این حرکت ضدبشری رژیم کودک‌کش صهیونیستی منجر به تحقق زود‌هنگام نابودی این رژیم و زمینه ساز ظهور حضرت منجی(عج) خواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در ادامه، انتخابات را یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌ساز ترین مسائل پیش‌روی کشور عنوان کرد و ملاک و معیار سنجش افراد را ملاک و معیارهای تعیین شده از سوی رهبری دانست.

وی افزود: بسیج ضمن دوری از گروه‌گرایی و جانبداری از طیفی و جناحی خاص، نقش خود را به عنوان آگاهی بخشی به آحاد جامعه و تلاش برای حضوری حداکثری، پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای، ایفا خواهد کرد.

جشنواره مالک اشتر در حسینیه سپاه میانه برگزار شد

    آیین تجلیل از برترین‌های بسیج در قالب جشنواره مالک‌اشتر در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات