طلاب خواهر شهرستان سراوان در حمایت از زنان و کودکان مظلوم فلسطین در حوزه علمیه خواهران شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۶۲
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، طلاب خواهر شهرستان سراوان در حمایت از مردم، زنان و کودکان مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در حوزه علمیه زینبیه شهرستان تجمع کردند.

 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری، امام‌جمعه سراوان در حاشیه این تجمع به خبرنگار ما گفت: امروز در حوزه علمیه شهرستان سراوان برای حمایت مردم مظلوم فلسطین به دلیل اینکه مجاهدان راه خدا در سرزمین فلسطین انجام دادند و توانستند ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را بشکنند و در سرزمین های اشغالی نفوذ کنند و وحشتی را در دل رژیم غاصب ایجاد کنند تجمع کردند.
 
وی با اشاره به اینکه این تجمع با هدف هم‌دردی با مردم فلسطین صورت گرفته است، ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین زیر آتش‌های بمباران رژیم صهیونسیتی شهید می‌شوند، یقینا مجاهدت‌های مجاهدان راه خدا و مقاومت ریشه‌های سست باقیمانده رژیم غاصب و کودک‌کش را از بین خواهند برد.
 
امام جمعه سراوان گفت: مردم مقتدر فلسطین و حماس با قدرت مقابل رژیم صهیونسیتی خواهند ایستاد، یقین داریم به زودی زود فسادی که در سرزمین فلسطین به‌عنوان رژیم صهیونسیتی ایجاد شده از بین خواهد رفت و مردم مظلوم فلسطین به سرزمین واقعی خود باز خواهند گشت و مسجد الاقصی توسط مردم مومن آباد و آزاد خواهد شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار