خبرهای داغ:

دیدار جمعی از اعضای گردان ۱۰۸ امام حسین(ع) از خانواده شهید مدافع حرم مرتضی زارع

کد خبر: ۹۵۴۷۲۵۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر  ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان: به منظور عیادت و دیدار  از خانواده های معظم شهدا، برنامه دیدار از خانواده شهید مدافع حرم مرتضی زارع با حضور جمعی از پایوران وبسیجیان گردان ۱۰۸ امام حسین (ع) در منزل این شهید انجام شد.

 فرمانده گردان ۱۰۸ امام حسین(ع) در این دیدار با تجلیل از مقام والای شهدا از صبر و استقامت خانواده این شهید بزرگوار، قدر دانی کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما پاسدران و خادمین مردم روحیه است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان، وظیفه‌ای دینی برای ما است.

در ادامه مادر شهید ضمن تشکر از حضور بسیجیان وپایوران این گردان  گفت: شهدا وظیفه خود را در برابر تهاجمات دشمن با اهدا خون خود به سرانجام رساندند و اکنون نوبت به شما است که به عنوان خادمین مردم در مقابل این هجمه های دشمن ایستادکی نموده و این وظیفه خدمتگزاری را به نحو شایسته انجام دهید.

مادر شهید زنده زارع درپایان افزود: بی توجهی  و عدم تلاش برای رفع نیازهای محرومین و اقشار ضعیف جامعه ازسوی بعضی از مسئولين باعث بدبینی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و این مصداق بارز خیانت به امانت امام خمینی( قدس سره الشریف) است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار