عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

علامت های شکست دشمن در نبرد غزه عیان شده است/ولایت فقیه ریشه در آموزه‌های دینی دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های فلسطین گفت: علامت‌های شکست دشمن در نبرد غزه عیان شده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۱۵۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه شامگاه شنبه در مراسم ششمین سالگرد شهدای گمنام مدرسه علمیه مدرسه معصومیه قم اظهار داشت: به جامعه‌ای می‌توان الهی گفت که دارای رهبران الهی صادق و ثابت قدم باشند که برای تمدن سازی این دو امر مهم و ضروری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: به پشتوانه پیمان اطاعت و نصرت، جامعه اسلامی می‌تواند مسیر تعالی را طی کند و در برابر ظلم و ستم بایستد و با آن مقابله کند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه ولایت فقیه ریشه در آموزه‌های دینی دارد ابراز داشت: در مقاطع مختلفی از تاریخ؛ افرادی بودند که با وجود آنکه پیمان اطاعت داشتند اما در زمان خود میدان را خالی کرده و رهبر جامعه را تنها گذاشتند.

وی ابراز داشت: یک انقلابی باید در یاری رهبر و امام خود در مسیر حق تلاش کند و هر کجا که دین به او نیاز دارد در میدان حضور داشته باشد و به عبارتی انقلابی بودن به معنای مجاهدت در راه خداوند و اطاعت از پروردگار است.

وی تاکید کرد: تشخیص حق از باطل در جبهه بندی‌های امروزی و جنگ ترکیبی دشمن مهم است و انقلابی‌ها باید مرزبندی درستی در این زمینه داشته باشند.

آیت الله اراکی اضافه کرد: وظیفه امروز طلاب به عنوان سربازان امام زمان(عج) قوی نگه داشتن جبهه امام زمان(عج) و آماده بودن برای یاری حضرت ولیعصر(عج) است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های فلسطین بیان داشت: این صحنه‌ها نشان از شکست دشمن است که نشانه‌های میدانی و سیاسی امروز در میدان نبرد غزه حاکی از نزدیک شدن پیروزی امت اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار