تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اقدامات اخیر جبهه مقاومت، اظهارداشت: اسرائیل مبهوت شکست خود از اسلام و بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۴۷۰۹۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در در افتتاحیه مسابقات نیمه نهایی قزآن کریم پاسداران و سربازان وظیفه سپاه عاشورا، با بیان اینکه جنگ امروز جنگ رسانه است، تاکید کرد: وظیفه ما تبیین ابعاد شکست ابهت اسراییل و صهیونیست است.

وی رژیم صهیونیستی را مشکل منطقه دانست و خواستار هم صدایی کشورهای اسلامی و ملت های آزادیخواه برای نجات مردم غزه و پایان جنایات این رژیم اشغال گر شد.

حجت الاسلام سرایی در بخش دیگر سخنان خود پشتوانه مردمی را از جمله موهبت های خدا عنوان و بیان کرد: مردم از زمان انقلاب اسلامی تاکنون پشتبان نظام بودند و در برهه های سخت نقش آفرینی کردند.

وی وجود امام راحل و رهبر انقلاب را از دیگر موهبت های خدا نام برد و افزود: به برکت چنین موهبت هایی است که قرآن و محافل آن در کشور ما اهمیت دارد و رو به روز رواج می یابد.

افتتاحیه مسابقات نیمه نهایی قزآن کریم پاسداران و سربازان وظیفه سپاه عاشورا هم اکنون در مجموعه امام خامنه ای سپاه عاشورا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار