ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین مبادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زد.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۴۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی «آیت‌الله ابراهیم رئیسی» و «محمد بن سلمان» ولیعهد پادشاهی عربستان سعودی و تأکید سخنان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه ایران و عربستان در مقطع حساس کنونی باید به عنوان ۲ بازیگر کلیدی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت کنند، گفت: این موضوع انسجام جهان اسلام را علیه اسرائیل به دنبال دارد همان گونه که همگان حمله وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند.

وی به عملیات طوفان الاقصی نیروی مقاومت فلسطینی حماس اشاره و بیان کرد: عملیات اخیر حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تاریخ جنگ‌هایی که در گذشته بشر به خود دیده فوق‌العاده بی‌نظیر و غافلگیرانه بود به شکلی که تحلیلگران نظامی هم به این موضوع اعتراف کردند چرا که این حمله معادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زد.

مالکی افزود:عملیات طوفان الاقصی دستاوردهای مختلفی را به دنبال داشت و دقیقاً زمانی انجام شد که کابینه نتانیاهو دولت اسرائیل دچار بحران داخلی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: هم اکنون که اسرائیل نوار غزه را بمباران می‌کند به لحاظ مشکلات درونی‌شان است چرا که در درون ارتش آنها خیلی‌ها کناره‌گیری کرده یا نتانیاهو را مقصر می‌دانند، از طرفی چون با جنگ‌های زمینی مشکل دارند به جنگ‌های هوایی متوسل شدند و کورکورانه زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.

وی اظهار کرد: اقدام بی رحمانه اسرائیل مبنی بر بمباران هوایی و کشتار مظلومانه زنان و کودکان ددمنشانه است، این گونه جنگ‌ها فقط در جنگ‌های جهانی دوم توسط هیتلر و امثال آن انجام می‌شد که مناطق مسکونی را بمباران و مردم بی‌گناه را به شهادت می‌رساندند، امروز این موضوع احساسات مردم دنیا را برانگیخته حتی افسران مصری و کشورهای اروپایی هم نسبت به این موضوع انزجار خود را نسبت به زیاده‌خواهی‌های صهیونیستی‌ها نشان دادند.

این مسئول تصریح کرد: با وجود اینکه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی با بمباران کورکورانه خود شهدای زیادی را در فلسطین بر جا گذاشت، دیدیم که مردم این کشور شجاعانه و دلیرانه برای دفاع از انقلاب فلسطین هر روز با روش‌ها و تسلیحات جنگی جدید و عملیات خود علیه اسرائیل ادامه دادند و این امر معادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیلی‌ها دست از کشتار بی‌رحمانه مردم بردارند و نسبت به واگذاری زمین‌های فلسطینی‌ها اقدام کنند چرا که این سرزمین متعلق به فلسطینی‌هاست و باید به آنها برگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار