امام‌جمعه نیشابور:

حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه دینی و انقلابی است

 امام‌جمعه نیشابور گفت: در مسئله فلسطین به جز مسئله ظالم و مظلوم، مسئله اسلام و مکتب تشیع هم مطرح است؛ ازاین‌رو حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه دینی و انقلابی بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۴۶۹۰۳
|
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی در اجتماع حمایتی مردم نیشابور در حمایت از مردم فلسطین، اعلام کرد: در مسئله فلسطین به جز مسئله ظالم و مظلوم، مسئله اسلام و مکتب تشیع هم مطرح می‌شود؛ زیرا اسرائیل مسجدالاقصی قبله اول مسلمین را تصرف و خانه‌های فلسطینیان را غصب کرده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مردم فلسطین یک وظیفه دینی و انقلابی است، افزود: مردم نیشابور در برابر جنایات صهیونیست احساس وظیفه کردند و با حضور پرشور در راهپیمایی حمایت از عملیات طوفان الاقصی، مخالفت خود با رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی و معنوی از مردم فلسطین را اعلام کردند.

 یعقوبی بیان کرد: این روزها مردم ولایتمدار شهرستان نیشابور در اجابت فرمان رهبری، امام راحل، علما و مراجع به میدان آمده‌اند تا بیزاری و انزجار از رژیم سفاک اسرائیل را به جهان نشان دهند.

 امام‌جمعه نیشابور اذعان داشت: امروز مردم دنیا باید از خودشان بپرسند چرا فلسطینی‌ها در اردوگاه‌های اردن، مصر، لبنان و فلسطین زندگی می‌کنند؟ چرا میلیون‌ها فلسطینی که فلسطین وطن اصلی‌شان است برای ۷۰ سال در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند؟ چرا سرزمین غزه برای سال‌ها در محاصره اسرائیل است؟

 وی تصریح کرد: صهیونیست ظلم را به حدی رسانده که وقتی مسلمانان در مسجدالاقصی نماز می‌خوانند صهیونیست‌ها تصمیم به ویرانی مسجدالاقصی و تبدیل آن به معبد یهودیان می‌گیرند. حال امروز مردم فلسطین که یک زمانی با سنگ مبارزه می‌کردند حقشان را مطالبه می‌کنند. فلسطین در طول این سال‌ها به لطف الهی قدرتمند شد.

 یعقوبی خاطرنشان کرد: در جنگ غزه اگر کودکی کشته شود رسانه‌ها جریان را بزرگ می‌کنند؛ اما دنیا در برابر سال‌ها قتل و خونریزی فلسطینی‌ها سکوت کرده است. قطع‌کردن آب و برق در نوار غزه جنایت و ظلم آشکار اسرائیل است.

 امام‌جمعه نیشابور اعلام کرد: تمامی ظرفیت حماس، از طراحی، اقدام و تسلیحات از ظرفیت داخلی است برخلاف اسرائیل که ظرفیت دفاعی‌اش را از خارج تأمین می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار