فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

جاده بین مزارع روستای محروم بیشه بنه در کمتر از ۲۰ روز احداث شد

فرمانده سپاه کربلاگفت:این پروژه به طول ۳۴۰۰ متر، با ارزش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در کمتر از ۲۰ روز احداث شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۷۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جاده بین مزارع روستای دوردست و کم برخوردار بیشه بنه بخش هزار جریب شهرستان بهشهر با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره داری رسید.

جاده بین مزارع روستای محروم بیشه بنه در کمتر از ۲۰ روز احداث شد

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه کشاورزان در این منطقه به علت عدم جاده مناسب، برای حمل نهاده‌های دامی و کار‌های کشاورزی دچار مشکل شده بودند، گفت:این پروژه به طول ۳۴۰۰ متر، با ارزش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت خیرین، دستگاه‌های اجرایی، از جمله مردم بومی این منطقه، احداث و به اتمام رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: اگر این جاده در اختیار پیمانکار بدون مشارکت مردمی ساخته میشود هزینه هنگفتی دربرداشت. اما با همراهی و همکاری مردم، هزینه کمتر و این جاده در کمتر از ۲۰ روز احداث شد.

سردار مسلمی ادامه داد: امروز خوشحالی مردم برای ما باعث افتخار است.

گفتنی است، همچنین در آئین افتتاح جاده بین مزارع روستای بیشه بنه علاوه بر تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، از خیرین و اهالی خدوم در احداث و اتمام این پروژه روستایی نیز قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار