جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

رفع نیازهای اساسی مناطق محروم روستایی از اولویت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا است

ساری-جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: پروژه‌های اولویت شماره یک مناطق محروم مثل تامین آب شرب، آب کشاورزی، ساخت جاده‌های بین مزارع و ... در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۸۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جاده بین مزارع روستای دوردست و کم برخوردار بیشه بنه بخش هزار جریب شهرستان بهشهر با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا افتتاح و به بهره داری رسید.

رفع نیازهای اساسی مناطق محروم روستایی از اولویت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا است

سرهنگ رضا سلیمان نژاد در حاشیه این مراسم در گفتگو  با خبرنگار ما،گفت: این پروژه به طول ۳۴۰۰ متر، با ارزش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت خیرین، دستگاه‌های اجرایی، از جمله مردم بومی این منطقه،دهیاری و شورای روستا، احداث و به اتمام رسیده است.

جانشین فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا افزود: پروژه های اولویت شماره یک این مناطق که نیازهای اساسی مناطق محروم هستند مثل تامین آب شرب، آب کشاورزی،ساخت جاده های بین مزارع، جاده دسترسی به روستا ساخت مدارس و ...در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

سرهنگ رضا سلیمان نژاد خاطرنشان کرد: این پروژه ها را با کمک اهالی منطقه و دستگاه های اجرایی ظرف مدت کوتاهی اجرا و تقدیم مردم مناطق محرو م می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها