امام‌جمعه موقت دهلران گفت: در چند مدت اخیر لاکسون و دیگر برنامه‌ها از اعتماد مردم سوءاستفاده کردند، فلذا از مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی عاجزانه می‌خواهیم که با قاطعیت کامل ورود کرده و پیگیر بازگشت پول مال‌باختگان باشند.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۷۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید رسول مجتبایی امام‌جمعه موقت دهلران گفت: یکی از خصوصیاتی که متقین دارند این است که در انجام امورات دیگران پیش‌قدم هستند همان گونه که امام حسین (ع) فرمودند اگر حاجتی از سمت مردم به شما آمد این نعمتی از ناحیه خداوند است.

 

وی افزود: مزمنی که گره‌گشایی می‌کند از کار مردم و باعث شادی مردم شود خداوند در روز قیامت قلب او را شاد می‌کند.

 

مجتبایی یادآور شد: در چند مدت اخیر لاکسون و دیگر برنامه‌ها از اعتماد مردم سوءاستفاده کردند، علی‌رغم تذکرات جدی پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری لاکسون و دیگر برنامه‌ها، اما این برنامه‌ها با ترفند سوددهی و ماندگاری بالا در بین مردم اعتماد‌سازی کرده بودند و متأسفانه عده زیادی از مردم به دلیل ناآگاهی یا آگاهی و یا فقر و تنگدستی، وارد این برنامه‌ها شدند. فلذا از مراجع قضایی، انتظامی و امنیتی عاجزانه می‌خواهیم که با قاطعیت کامل ورود کرده و پیگیر بازگشت پول مال‌باختگان باشند. ‌

 

امام‌جمعه موقت دهلران خاطرنشان کرد: مردم باید مراقب سو استفاده امثال لاکسون باشند و در برخورد با این گونه برنامه حتماً از مراجع رسمی استعلام بگیرند و سواد رسانه‌ای داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار