خبرهای داغ:
همزمان با سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیأت دولت به فارس به تعداد ۱۰۰۰سری کمک‌جهیزه به نوعروسان در شهر شیراز به نیازمندان اهداء می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۵۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدجواد فولادپور، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها از توزیع ۱۰۰۰ سری کمک‌ جهیزیه به نوعروسان و نیازمندان استان فارس در برنامه سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیأت دولت خبر داد و گفت: در راستای استحکام‌بخشی و تقویت بنیان خانواده توسط دستگاه‌های اجرایی با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین این بنیاد خیریه در بخشی از برنامه‌های اجرایی رئیس‌جمهور و هیأت همراه تعداد ۱۰۰۰ سری کمک‌جهیزیه که شامل فرش، یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز و جاروبرقی است به نوعروسان اهداء خواهد شد.

وی تسهیل در امر ازدواج را یکی از رویکردهای اصلی نهادهای حمایتی و تشکل‌های خیریه معرفی کرد و ادامه داد: تلاش داریم با تمرکز بر اولویت‌های اصلی جامعه که ازدواج یکی از کاربردی‌ترین نیاز مردم به ویژه نسل جوان است در ایجاد شرایط مناسب برای تشکیل خانواده موثر باشیم‌.

فرزانه زارع، مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان فارس هم با بیان اینکه بکارگیری مشارکت‌های اجتماعی در فرآیند نیکوکاری به نیازمندان باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد، اضافه کرد: فراهم نمودن بستر مشارکت خیرین در زمینه کمک به نیازمندان باید با یک سازوکار مناسب فرهنگ‌سازی و توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به جلسه اخیر این بنیاد با معاونت امور بانوان و خانواده استانداری فارس نسبت به همکاری این مجموعه در امر آسان‌سازی ازدواج قدردانی کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد بزرگ در استان فارس مربوط به تعامل و همکاری چندجانبه دستگاه‌ها در آتی نسبت به توسعه خدمات اجتماعی به ویژه در حوزه بانوان و برنامه ملی جوانی جمعیت است.

گفتنی است این موسسه خیریه دارای ۹۵۰ نمایندگی در سراسر کشور و ۲۲۰ نمایندگی در استان تهران است که با توجه به ایجاد قرارگاه جهاد اجتماعی کشور در پایتخت کشور و وظیفه رسیدگی به استان‌های کم برخوردار، تلاش دارد تا محرومیت‌زدایی را به صورت جدی با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و همچنین ظرفیت نیکوکاران و خیرین پیگیری نماید. همچنین این بنیاد از ابتدای سال ۱۴۰۲ همزمان با سفرهای استانی ریاست جمهوری اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌ها و اهداء جهیزیه به استان‌های کم‌برخوردار نظیر خوزستان با ۱۱۳ سری، آذربایجان شرقی با ۳۱۳سری و کهگیلویه و بویراحمد ۳۱۳ سری نموده است که در سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیأت دولت به فارس این کمک‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با محوریت کمیته امداد به ۱۰۰۰سری کمک‌جهیزه افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار