خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره مالک اشتر اندیمشک و تجلیل از رده‌های برتر در سال ۱۴۰۱

جشنواره مالک اشتر سپاه اندیمشک و تجلیل از رده‌های برتر در سال ۱۴۰۱ با حضور سردار جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در سالن شهید قاسم‌زاده اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۶۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار باقری در این مراسم گفت: در هر کشوری جنگ رخ می‌دهد مرجع تامین نیروی آن جنگ پایگاه‌های نظامی است، اما در جنگ تحمیلی ما مرجع ما مرجع تعمیر نیروی ما مساجد مدارس حوزه‌های علمیه بودند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان، گفت: دشمنان ما در جنگ تحمیلی همان کسایی هستند که در حادثه امروز که رژیم اشغالگر قدس ضربه خورد لب باز کردند.

وی افزود: رژیم اسرائیل کودک کشی که در اردوگاه‌های مختلف نوار غزه کودک پیر جوان را به خاک و خون کشید و کسی لب باز نکرد و حرف نزد امروز انگلیس و اروپا و رئیس جمهور آمریکا میگوید که با تمام توان به اسرائیل کمک خواهیم کرد.

سردار باقری افزود: همین‌ها میگویند که جمهوری اسلامی به دنبال بمب هسته‌ای است.

وی افزود: وقتی جنگی رخ می‌دهد یک کشور در مقابل یک کشور دیگر صف‌آرایی می‌کند، اما در دفاع مقدس اینطور نبود و بیش از ۸۰ کشور این جنگ را پشتیبانی می‌کردند و حدود ۴۰ کشور مستقیم در مقابل جمهوری اسلامی که تازه متولد شده بود صف آرایی کردند.

بر اساس ارزیابی پایش و تجزیه تحلیل اشراف ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک رده‌های برتر معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

در پایان این مراسم از بیژن سلطانی‌زاده به عنوان مسئول فضای مجازی برتر کشور و زینب حاجیوند فتحی به عنوان فرمانده گردان برتر کشور تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار