خبرهای داغ:

بهره‌مندی بیش از ۱۹ هزار عضو جوان خوزستانی از طرح شوق رویش هلال‌احمر

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۱۹ هزارو ۸۴۲ عضو جوان در طرح شوق رویش در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت شرکت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۵۸۶۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رقیه حاجی پور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح تابستانی شوق رویش با رویکرد‌های مهارت افزایی، توانمندی و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به همت معاونت امور جوانان در ایام تابستان برگزار شد.

او می‌گوید: در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی مانند کمک‌های اولیه، مهارت‌های قبل از ازدواج، مهارت‌های زندگی، پیشگیری از آسیب ها، ۲ هزار و ۵۱۰ نفر در کلاس‌ها شرکت داشته اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان سر فصل برنامه‌های بشر دوستانه را اهدا خون، دوستدار کودک، اردوی جهادی، ایستگاه سلامت و برنامه‌های اربعینی عنوان کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۲۹ نفر در این برنامه‌ها شرکت و از خدمات بهره‌مند شده اند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی متنوعی اعم از مسابقات فرهنگی ورزشی، دورهمی، نشست تخصصی، تقدیر از زوجین، اردو‌های تشویقی، مبارزه با مواد مخدر نیز اجرا شده که یکهزار و ۳۵۸ نفر از آن‌ها بهره‌مند شده اند.

به گفته این مقام مسئول اجرای برنامه‌های مناسبتب و مذهبی بخش دیگری از برنامه‌ها بوده که ۵ هزار و ۲۴۵ نفر از آن بهره‌مند شده اند.

حاجی پور گفت: ایام تابستان، فرصتی است که ما می‌توانیم برنامه‌های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی را اجرایی کنیم تا توانمندی‌های جوانان در راه صحیح هدایت و زمینه مناسبی برای مشارکت این جوانان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، بشردوستانه و عام‌المنفعه فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار