خبرهای داغ:

گسترش سامانه‌های فروشگاهی و نظارت الکترونیکی بازار

استاندار خوزستان گفت: سامانه‌های فروشگاهی نه تنها در زمینه مالیات بلکه برای کنترل بازار، جلوگیری از مواردی همچون احتکار و قاچاق کالا به خارج از کشور بویژه کالا‌های اساسی یک امر معتبر محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۵۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، علی‌اکبر حسینی‌محراب، استاندار خوزستان گفت: موارد اختلافی میان دولت و بخش خصوصی در این جلسه مطرح می‌شود و به تصمیم می‌رسد و در مواردی که لازم باشد موضوع به مرکز منتقل خواهد شد.

او می‌گوید: در رابطه با مالیات و معافیت‌های مالیاتی هر اقدام و روالی که در نقاط دیگر کشور اجرا می‌شود در خوزستان هم باید به همان صورت اعمال شود و وحدت رویه مالیاتی در کشور باید حفظ شود و برداشت‌های مختلف از قوانین نشود.

حسینی محراب ادامه داد: سامانه‌های فروشگاهی نه تنها در زمینه مالیات بلکه برای کنترل بازار، جلوگیری از مواردی همچون احتکار و قاچاق کالا به خارج از کشور بویژه کالا‌های اساسی یک امر معتبر محسوب می‌شوند.

استاندار خوزستان گفت: البته سامانه‌های فروشگاهی هنوز در همه فروشگاه‌ها مستقر نشده اند و بیشتر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شکل گرفته و باید گسترش یابند تا بتوانیم از تولید و واردات تا انتهای زنجیره به صورت شفاف دنبال نماییم که مشکلات احتمالی که در بازار ایجاد می‌شود کنترل شود. نظارت بر بازار نیز بایست به صورت الکترونیکی و نرم افزاری انجام شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها