خبرهای داغ:
سردار آزادی:

همدان در استخراج گنج دفاع مقدس از طریق کتاب و هنر سرآمد است

همدان- مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس یک گنج است و یکی از مکان‌هایی که می‌تواند این گنج را استخراج کند کتاب و هنر است و استان همدان در این امر سرآمد است.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۸۱
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالرضا آزادی در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان که با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور ناشران سراسر کشور برگزار شده که تازه‌های نشر را به مردم عرصه کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ ناشر آثار خود را که شامل ۷ هزار عنوان کتاب است در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت ارائه دادند، افزود: در این نمایشگاه ۱۰ نشست تخصصی برگزار می‌شود و شاخص‌ترین غرفه، غرفه ویژه آثار تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب و ترجمه این آثار به ۱۵ زبان زنده دنیا است.

سردار آزادی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس یک گنج است و یکی از مکان‌هایی که می‌تواند این گنج را استخراج کند کتاب و هنر است که کار‌های خوبی انجام شده و استان همدان در این امر سرآمد است.

* استان همدان در عرضه و تولید آثار دفاع مقدس شاخص است

مدیرعامل موسسه کتاب و ادبیات ایران نیز در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان در عرضه و تولید آثار دفاع مقدس شاخص است، اظهار کرد: این استان در ساخت باغ موزه پیش قدم بوده پس بنابراین نگران استقبال مردم از دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس نیستیم.

علی رمضانی افزود: از یازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دفاع مقدس که ۱۱ ماه پیش در قم برگزار شد تا به امروز یک هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب توسط ناشران تولید شده است که طی ۱۱ ماه بی سابقه است و برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در روحیه روایان برای روایتگری و نویسندگان در تالیف کتاب موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار