خبرهای داغ:
«حوض نقاشی» با اجرای گروه «مل مل» ویژه کودکان و پخش برنامه زنده «ستاره ای بدرخشید» از سیمای مرکز فارس. با کنگره همکاری جهانی حضرت محمد (ص) انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۵۵
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جعفرپور، مدیر روابط عمومی مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب گفت: ویژه برنامه های هفته هنر نبوی؛ ملکوت با پرداختن به کودکان ادامه یافت.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های متنوع و شادی که در هفته هنر نبوی؛ ملکوت در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب برگزار می شود؛ برنامه های ویژه گروه سنی کودک و بزرگسال، برنامه «حوض نقاشی» با اجرای گروه «مل مل» ویژه کودکان و پخش برنامه زنده «ستاره ای بدرخشید» از سیمای مرکز فارس. با کنگره همکاری جهانی حضرت محمد (ص) است.

جعفرپور با اشاره به اینکه حوض نقاشی که برای کودکان شیرازی ترتیب یافتن برنامه بی نظیر خانواده ها و کودکان همراه شد، تصریح کرد: این برنامه در روزهای ۱۰ و ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار شد؛ همچنین برنامه «ستاره ای بدرخشید» که ویژه گروه سنی بزرگسال بود در ساعت ۲۱:۳۰ در محوطه مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور برگزار شد که به صورت زنده از سیمای مرکز فارس نیز پخش شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار