خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران فارس به مناسبت هفته وحدت پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۷۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیر حوزه علمیه خواهران فارس به مناسبت هفته وحدت پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بشریت از گمراهی، توسط پیامبر اکرم «صلی الله علیه و آله و سلم» عرضه شد که روشن گری و آگاهی بخشی آن موجب می‌شد تا مردمان از بردگی خلاصی یابند و بی شک، وحدت و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی در شرایطی که دشمنان اسلام با هجمه های گوناگون در پی تفرقه افکنی بین ملت های مسلمان هستند، بیش از پیش تعالی بخش هویت اسلامی و اقتدار امت اسلام خواهد بود.

هفته وحدت؛ هفته درس آموزی از معلم بشریت، نبیّ مکرّم(ص) است که به برکت میلادش، مردم راه را از چاه باز شناخته و اگر در جامعه‌ای وحدت و الفت شکل بگیرد، دین اسلام حفظ شده و ایثار در آن جامعه نهادینه می‌شود.

بی‌تردید مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دست‌آویز مخالفان حقیقت، اختلاف میان مذاهب شیعه و سنی است، بنابراین لزوم حفظ وحدت میان مسلمین از جمله اموری است که همواره از سوی بزرگان و رهبران مسلمان موردتوجه قرارگرفته است.

هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله) وامام جعفر صادق (علیه السلام) را خدمت تمامی مسلمانان جهان و بالاخص شیعیان و محبیان اهل بیت علیه السلام تهنیت عرض کرده و از خداوند بزرگ خواهانیم که همگی را از پیروان راستین حضرت محمد (ص) قرار دهد.

علی اکبر ساجدی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار