دیدار بسیجیان و شورای حوزه پنج شهید رجایی قم با جانباز ۷۰ درصد

بسیجیان و شورای حوزه مقاومت بسیج پنج شهید رجایی قم با حضور در منزل جانباز دوران دفاع مقدس غلامرضا اسماعیلی از ایثارگری‌ها، صبر و مقاومت وی قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۵۶
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
دیدار بسیجیان و شورای حوزه پنج شهید رجایی قم با جانباز ۷۰ درصد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سروان محمد براتی فرمانده حوزه شهید رجایی و حجت‌الاسلام رضا رشیدی مدیر عقیدتی و نظارت این حوزه به اتفاق جمعی از شورای حوزه و بسیجیان با حضور در منزل غلامرضا اسماعیلی جانباز ۷۰ درصد با وی دیدار و گفتگو کردند.

جانباز غلامرضا اسماعیلی در این دیدار گفت: حضور تمامی اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس موجب عظمت کشور شد و این عظمت نباید به ویژه برای نسل جدید به فراموشی سپرده شود.

وی هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ایثارگران و شهدا دانست و اظهار داشت: ما میراث‌دار خون شهدا هستیم، چون به برکت خون همین شهدا است که امروز، ایران اسلامی به جایگاه اصلی خود دست یافته است.

در ادامه محمد براتی فرمانده حوزه پنج شهید رجایی بیان داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از مملکت اسلامی جان‌فشانی کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

وی افزود: جانبازان ما ولی نعمت‌های ماهستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگزاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ سید علی یوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار