خبرهای داغ:
با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و مسوولان استانی آئین افتتاح مخازن انتقال آب شرب روستاهای شیرازک و آشتجین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۶۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، ظهر امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، قنبرلو مسوول حفاظت اطلاعات سپاه استان، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه تاکستان، سرهنگ صادقپور مسوول سازمان بسیج استان و هیئت همراه، آئین افتتاح مخازن انتقال آب شرب روستاهای شیرازک و آشتجین از توابع شهرستان تاکستان برگزار شد.

این پروژه موجب بهره مندی ۱۲۰۰ نفر از ساکنین این روستاها از آب شرب سالم می شود که اجرای این پروژه بر عهده بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بوده است.

سرهنگ مهدی صادق‌پور در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: امروز توفیق شد در خدمت مردم شهرستان تاکستان باشیم و شاهد بهره برداری از پروژه‌های اب‌رسانی در آن هستیم.

وی گفت: افتتاح آب روستاها از محل اعتبارات تملک دارایی استان به بسیج سازندگی واگذار شده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از پروژه‌های آب‌رسانی در چند ماه قبل به بهره‌برداری رسیده اما چون مردم روستای آشتجین از نعمت آب برخوردار نبودند تاکید سردار آتانی فرمانده سپاه استان قزوین به استفاده آن بوده است.

وی عنوان کرد: امروز با افتتاح این پروژه بزرگ آبرسانی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از اهالی روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

سرهنگ صادقپور اضافه کرد: مخازن انتقال آب شرب روستاهای شیرازک و آشتجین دارای ۱۴۴ کیلومتر لوله گذاری می باشد و با اینکه نزدیک به ۹ ماه هیچ اعتباری دریافت نکردیم اما پروژه ها را تعطیل نکردیم.

گفتنی است امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از سه پروژه آبرسانی بسیج سازندگی استان قزوین بازدید و دو پروژه افتتاح شد. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار