خبرهای داغ:
کشاورزیان:

تئاترهای ملایر تندیس‌های هفتمین جشنواره هنری فانوس را از آن خود کردند

همدان-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: تئاترهای ملایر تندیس‌های هفتمین جشنواره هنری فانوس را از آن خود کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۸۹۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار کرد: در هفتمین جشنواره هنری فانوس تندیس اثر برگزیده در بخش نمایش‌های صحنه‌ای به نمایش «چَم» به کارگردانی مهدی روزبهانی از گروه تئاتر یاس کبود وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تعلق گرفت.

وی افزود: همچنین در این جشنواره، تندیس اثر برگزیده در بخش نمایش‌های خیابانی به نمایش «اقتباب» به کارگردانی فروزان حسینی از گروه تئاتر یاس کبود وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اختصاص یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره در دو ماه فعالیت با حضور جمعی از هنرمندان شکل گرفت و ۲۳۵ اثر به جشنواره ارسال شد که ۳۶ اثر در پنج بخش هنری مختلف، حائز رتبه و تجلیل شدند تا نسبت به شهدا و ایثارگران ادای دین نموده  و رشادت های رزمندگان را نشان دهند.

گفتنی است؛ هفتمین دوره جشنواره استانی  تولیدات هنری فانوس  مهر ماه با حضور مسئولان استانی و با معرفی و تجلیل نفرات برگزیده درهمدان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار