خبرهای داغ:

برگزاری جشن مهر سینمای ایران در ملایر+تصاویر

همدان-آیین تجلیل سینماگران پیشکسوت، فعالان سینما و هنرمندان شاخص در جشن مهر سینمای ایران با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ملایر و جمعی از هنرمندان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۳۰
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین تجلیل و تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینما و هنرمندان شاخص در جشن مهر سینمای ایران با حضور کشاورزیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، وفایی مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان ملایر و جمع کثیری از هنرمندان در شهرستان ملایر برگزار شد.

کشاورزیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در این مراسم بیان کرد: به مناسبت روز ملی سینما دومین جشن مهر سینمای ایران در سراسر کشور با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها طراحی شده است.

گفتنی است؛ «جشن مهر سینمای ایران» به دبیری قادر آشنا و زیر نظر معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی از ۲۶ شهریور ماه تا ۱۰ مهر ماه در استان‌ها و ۱۳ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار