خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی راد:

عزتمندی سپاه و جمهوری اسلامی ایران باعث ترس و دلهره دشمنان است

همدان-مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) عزتمندی سپاه وجمهوری اسلامی ایران راباعث ترس و دلهره دشمنان دانست وگفت:اسرائیل که تا دیروز شعار نیل تافرات را می‌داد امروز برای حفظ خود دست وپا می‌زند.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۱۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع پاسداران سپاه انصار الحسین (ع) ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اظهار کرد: مسیر شهدا یک مسیر الهی بود که امام خمینی(ره) آن را آغاز کرد و ما باید از خداوند متعال بخواهیم که در این راه ثابت قدم بمانیم.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت ارزش‌ها است چراکه حق و باطل در مقابل هم صف آرایی کردند، با اشاره به بعثت پیامبر اکرم (ص) گفت: خداوند برای هدایت بشر بر مومنین منت گذاشته است چراکه این مومنین هستند که از این هدایت بهره‌مند می‌شوند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و به مقامی رسیدند که همان مقام انبیا و اولیا الهی است و طبق آیه قرآن زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

وی گفت: بعثت پیامبر اکرم(ص) برای هدایت بشر در همه دوران‌ها است و آنچه که لازمه هدایت بشر است در قرآن کریم آمده است و پیامبر عظیم الشأن ما آنها را به ما تعلیم می‌دهد تا ما را به مقام بندگی برساند چراکه اگر انسان بنده خدا شود هوای نفس دیگر بر او غلبه نمی‌کند.

رضوی‌راد با اشاره به سیره امام خمینی(ره) افزود: نمونه بارز بندگی در زندگی این بزرگوار مشاهده می‌شود، ایشان در مقابل اجانب و بیگانگان ایستادگی کرد و هیچ ترسی از هیچ کسی نداشت.

وی گفت: شهدای دفاع مقدس از جنس شهدای کربلا هستند زیرا از دلبستگی‌های دنیا فارغ شده بودند و در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.

 مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان معنویت را عاملی مهم در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: توحید، خداباوری و خدامحوری باعث به اوج رسیدن و موفقیت رزمندگان ما شده بود.

 وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به قدرتی رسیده است که دشمن نمی‌تواند به خاک این مملکت چپ نگاه کند اما متاسفانه برخی از مسئولین نمی‌توانند این قدرت را باور کنند.

رضوی راد عزتمندی سپاه و جمهوری اسلامی ایران را باعث ترس و دلهره دشمنان دانست و گفت: اسرائیل که تا دیروز شعار نیل تا فرات را می‌داد امروز برای حفظ خود دست و پا می‌زند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار