مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله از بازدید روحانیون و سفیران تولید استان زنجان از نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس و دستاوردهای صنعتی شهید بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۷۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله با تاکید بر لزوم الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف در تاريخ کشور است که ما با دست خالی توانستيم بر قدرت‌های اهريمنی شرق و غرب غلبه کنيم و امروز به احيای چنين روحيه‌ای نياز داريم.

وی با اشاره به تبیین نقش، جایگاه و دستاوردهای دفاع مقدس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به راه انداختن فتنه‌های متعدد نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده‌اند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله هشت سال دفاع مقدس را مظهر معنويت، ايثار، از خود گذشتگی و تدبير دانست و افزود: تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین مردم و تبیین دستاوردهای آن دوران از مهمترین اهداف تبلیغی طلاب و روحانیون بسیجی است.

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: در همین راستا جمعی از روحانیون و سفیران تولید و مبلغین علم دینی استان زنجان از نمایشگاه «دفاع مقدس و دستاورد صنایع شهرک انرژی» شازند و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی بازدید کردند.

وی برگزاری نشست بصیرتی مشترک را نیز بخشی دیگر از برنامه اجرایی با طلاب استان زنجان عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم قوی و مستقل باشیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و پر بهایی است که بایستی به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات