خبرهای داغ:
سپاه فراشبند در هفته دفاع مقدس خدماتی را به نیازمندان ارائه داد و قبور مطهر شهدا را گلباران کرد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۱۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور مسولین محلی شهرستان فراشبند، هشت سری جهزیه کامل توسط بسیج سازندگی این ناحیه به زوج های جوان اهدا شد.

مسول نمایندگی ولی فقیه در این مراسم گفت: سپاه ناحیه فراشبند با تقدیم این جهیزیه‌ها امیدوار است تا زمینه آغاز زندگی مشترک خانواده‌ها را فراهم کرده و به تحکیم بنیان این خانواده‌ها کمک کند.

حجت الاسلام پورغلامی ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری ، مسئولان کشوری در تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد باشیم.

سرهنگ فروزان فر مانده ناحیه فراشبند در ادامه این مراسم گفت: سپاه ناحیه مقاومت فراشبند هشت سری جهزیه در قالب ۵ قلم کالای اساسی به ارزش هر سری ۶۰ ملیون تومان جمعا به ارزش ۴۸۰ ملیون می باشد که در اختیار زوج های جوان کم بضاعت قرار میگیرد.

در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس و به مناسبت روز سرباز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فراشبند از خانواده سرباز وظیفه تجلیل کرد. 

حجت الاسلام پورغلام مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فراشبند در این مراسم ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت: شرایط خدمت سربازی شرایطی است که در آن آزمون سخت دوری از خانواده و قرار گرفتن در سختی های زندگی تجربه می کنیم ، دوران سربازی دورانی است که می توانید راحت تر و استوار تر در شرایط و سختی های جامعه وارد شوید و برای پیشرفت جامعه و خودتان تلاش کنید و مدافع وطن و سرزمین خود شوید.

از توزیع جهیزیه تا گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا

وی افزود: سربازان حافظ و پاسدار ارزش‌های اسلامی، انقلابی و امنیت کشور هستند و همه علاقه‌مندان به اقتدار و استقلال کشور اسلامی ایران، به سربازان که امنیت را برای هموطنان خود به ارمغان می آورند، افتخار می کنند.

عطرافشانی قبور مطهر شهدا، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس این ناحیه است که با حضور مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان فراشبند برگزار شد.

سرهنگ فروزان فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در حاشیه این برنامه گفت: هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با شهدا و رزمندگان است و حضور شما در این غبار روبی ، با دعوت شهدا بوده است .

وی خاطرنشان کرد: شهدا به حضور ما نیازی ندارند ، بلکه ابن ما هستیم که با حضور در مزارشهدا؛ تجدید روحیه می شویم .

از توزیع جهیزیه تا گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا

فرمانده سپاه فراشبند تصریح کرد: انس با شهدا ما را عاقبت به خیر می کند و شهدادارای جایگاه بسیار بالایی پیش خداوند هستند .

فروزان ادامه داد: وجود و حضور ما ، به برکت خون شهداست ، چرا که شهدا با نثار جان عزیزشان این امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند .

وی گفت: ما امروز نیاز عمل به سیره شهداداریم و باید به مدیریت دوران دفاع مقدس برگردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار