مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) زابل گفت: گرامیداشت هفته ی وحدت، که هفته نور و سرور و ایام شادی و همبستگی است، خنثی کننده ی توطئه های دشمنان، درمسیر تفرقه افکنی است.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۱۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

 حجت الاسلام احمد قادری کامروا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامی داشت هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت، که پیام” رسالت” و ندای ” امامت” را به گوش متجاوز، به کار می گیرد، چتری مبارک از ایثار و فداکاری بر مردم است.


قادری کامروا ادامه داد: هفته ی وحدت، ایام میثاق با خون شهیدان است.هفته ی پیمان با راه اسلام و خط امام فقیدمان ، حضرت روح الله (ره ) است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت علی اکبر (ع) تصریح کرد: هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار است،‌ پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته است.


این مسئول در پایان خاطرنشان کرد:جهان استکبار امروز علیه دیانت اسلام موضع واحد کینه توزانه ای اختیار کرده اند، به طوری که پی در پی با نشر اکاذیب و توهین به اسلام و خاندان پیامبر اکرم(ص) سعی در تفرقه افکنی میان مسمانان جهان دارند. در این برهه حساس، لزوم وحدت میان مسلمانان بیش از پیش احساس می شود و دولت های اسلامی نباید اجازه دهند، دشمنان اسلام با تفرقه افکنی، امت واحد اسلام را از همدیگر جدا و متفرق سازند

ارسال نظرات
آخرین اخبار