خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با حضور در امامزاده اشرف سمنان با شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۹۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته پر افتخار دفاع مقدس بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه بر سر قبر شهید مدافع حرم عباس دانشگر حاضر شدند.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان فشانی‌ها و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی جامعه است.

او افزود: هفته دفاع مقدس به ما یاد آوری می کند که مدیون خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و امنیت امروز ما نتیجه جهاد رزمندگان در عرصه نبرد و فداکاری خانواده آنان در  پشت صحنه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.

ادهم بیان داشت: در این راستا ویژه برنامه ادای احترام به شهدا و دورهمی جمعی از خواهران بسیجی پایگاه در امام زاده اشرف سمنان با حضور مادر شهید عباس دانشگر برگزار شد.

او اضافه کرد: در این برنامه اعضای حلقه شهید حسین سنگسری و حلقه شهید زین العابدین امامی در دیدار با مادر شهید عباس دانشگر بر سر مزار این شهید در امام زاده اشرف حضور یافته و از خاطات و سخنان این مادر شهید بهره بردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) یادآور شد: همچنین در این برنامه پشتیبانی و پذیرایی از شرکت کنندگان توسط گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها