خبرهای داغ:

از اهدای لوازم التحریر تا تجدید میثاق با شهدا در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از اهدای دو بسته لوازم التحریر در آستانه سال جدید و حضور بسیجیان در گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۸۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته شکوهمند دفاع مقدس دو بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه به دو فرزند نیازمند در محله اهدا شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

او افزود: ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزش‌های انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با بیان اینکه در راستای قدردانی از زحمات و جانفشانی این دلاورمردان و معرفی آن ها به نسل امروز، طراحی کانون الهادی (ع) وابسته به پایگاه توسط حلقه نوجوانان شهید اسماعیل جمال فضاسازی و در جهت دستگیری از خانواده های کم بضاعت دو بسته لوازم التحریر به دانش آموزان اهدا شد.

ابراهیمی افزود: حلقه های شهیدان صفی نژاد، جلال و ابک با هدف تجدید میثاق با شهدا در کنار قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای سرخه حضور یافته و ضمن غباروبی و عطرافشانی قبور پاک شهیدان بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

او ادامه داد: همچنین این حلقات صالحین در کنار قبور مطهر شهدا گردهم آمده و نشست روشنگری با سخنرانی فاطمه پبوندی هادی سیاسی با موضوع  چرایی دفاع مقدس، نقش زنان در دفاع و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جنگ هشت ساله در منطقه و سطح جهانی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) یادآور شد: گشت محله محور سفیران مهر نیز همراه با تذکر لسانی با مشارکت آمرین به معروف انجام شد. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار