نویسنده «برادران ماه»:

«برادران ماه» نتیجه کار سخت و طاقت فرسا در 10سال است

کتاب «برادران ماه» با روایت حماسه آفرینی های رزمندگان دفاع مقدس تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۹۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کتاب «برادران ماه» روایتگر حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با حضور جمعی از مسوولان و کتاب‌دوستان این استان در فرهنگسرای شهرکرد رونمایی شد.

حسن رضایی خیرآبادی نویسنده کتاب «برادران ماه» در این آیین با ارائه مشخصاتی از کتاب اظهار داشت: نگارش این کتاب به مدت ۱۰ سال و از سال ۹۰ آغاز شد و اکنون آماده انتشار و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در این کتاب ۹۸ عملیات رزمندگان تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) به ویژه حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان روستای دهدلی اردل به رشته تحریر درآمده است.

نویسنده کتاب برادران ماه، گردآوری مطالب این کتاب را کاری سخت و طاقت‌فرسا عنوان و تصریح کرد: بخش‌هایی از این کتاب به صورت قصه و برگرفته از تخیلات بوده و بخش دیگری از آن، مطالب مستند از عملیات‌ها و نقش‎آفرینی‌های رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم است.

گفتنی است؛ بلوط‌های دوردست( داستانی براساس زندگی سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات - عملیات تیپ 44 قمربنی‌هاشم (ع) ) از دیگر آثار حسن رضایی خیرآبادی است که  با كتاب «ستاد دزلی» (گزارشی تحليلی درباره فعاليت‌های جهاد سازندگی استان چهارمحال و بختياری در منطقه كردستان)برگزيده گروه ادبيات مستند نخستين دوره انتخاب كتاب سال مقاومت (جايزه ادبي شهيد آويني) شده است.

 شایان ذکر است؛ کتاب برادران ماه به قلم حسن رضایی خیرآبادی در 990 صفحه توسط انتشارات رسول آفتاب  همزمان با چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار