مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان گفت: هدف از برگزاری میدان تیر، آشنایی با سلاح کلاشینکف و تیراندازی و آمادگی دفاعی اعضای فعال بسیج می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۵۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

مرضیه نژاد بندانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: هدف از برگزاری میدان تیر آشنایی با سلاح کلاشینکف و نحوه تیراندازی با این سلاح می‌باشد تا آمادگی خواهران بسیجی در مقابل تهدیدهای دشمنان هر روز پررنگ‌تر شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه شهرستان زاهدان با اشاره به ایام هفته دفاع مقدس گفت: هجوم وسیع نظامى و شروع جنگ  با استفاده از جاه‌طلبى و غرور حکام بعثی عراق آن هم در طول هشت سال دفاع مقدس نشان می‌دهد که دشمنان از هیچ مسیری برای دستیابی به اهدافشان غافل نبوده‌اند و نخواهند بود.

نژاد بندانی با بیان اینکه دفاع مقدس تابلوی تمام نمایی از عشق و ایثار و سلحشوری است، تصریح کرد: بی‌تردید بازنشر رشادت‌ها و پیامدهای ارزشمند آن حماسه جاودان باهنر ناب روایت و روایتگری صادقانه بیش‌ازپیش ضروری است.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان گفت: اگر اراده عمومی يک ملت با مقاومت و ايثار عجين شود، هيچ نيرويی را يارای مقابله با آن نيست‌ و اگر اين اراده تحت هدايت رهبری عالمانه قرار گيرد، ديگر هيچ مانعی تاب مقاومت در مقابل آن را ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار