خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فراشبند، خدمت سربازی یک فرصت برای آماده سازی خود جهت حضور در جامعه دانست.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۲۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس ،  برنامه گرامیداشت روز سرباز در محل نمازخانه سپاه فراشبند برگزار شد . 

در این مراسم سرگرد اسفندیاری جانشین سپاه ناحیه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ، به ایراد سخنرانی پرداخت و یادآورشد: ما در دفاع مقدس خیلی از سربازان به عنوان رزمنده در جنگ شرکت کردند که سربازانی که شهید شدند و یا جانباز کم نبودند .

 وی گفت : خوش به حال کسانی که در لباس سربازی به این معرفت رسیدند ، که خداوند هم آنها را جز خاصان خودش قرار داد و این افتخار شامل حال آنان گردید .  

سرگرد اسفندیاری  ادامه داد: خدمت سربازی می تواند یک فرصت برای خودسازی و آماده شدن جهت حضور در جامعه باشد. 

اسفندیاری یاداور شد : وقتی چشم به هم میزنید میبینید که خدمت تمام شده است ولیکن این فرصت طلایی است و نباید از دست بدهید . 

جانشین فرمانده فراشبند گفت : در زمان خدمت شما باید خودتان را پیدا کنید و رابطه خودتان را با خدا و جامعه و خانواده خود قوی کنید شما باید آمادگی هرچه بیشتر حضور در جامعه را بدست آورید و در دوران خدمت به خودسازی بپردازید و غرور کاذب را باید کنار گذاشت و زمان را به بهترین نحو مدیریت نمایید. 

وی ادامه داد: عملکرد شما در دوران خدمت میتواند در آینده خدمت شما در جامعه موثر باشد.  

در ادامه  از ۳ نفر از سربازان فعال با اهدای جوایز از طرف روابط عمومی  و همچنین  به کلیه سربازان بسته فرهنگی از طرف فرهنگی اجتماعی تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار