خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ویژه برنامه شبیه‌سازی عملیات کربلای5 در این شهرستان برگزار شد و به مدت سه شب به صورت عملیاتی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۵۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ویژه برنامه شبیه‌سازی عملیات کربلای5 در این شهرستان برگزار شد و به مدت سه شب به صورت عملیاتی ادامه خواهد داشت.

در ادامه مراسم حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: دشمن با دروغ پراکنی و وارونه نمایی حقایق، به دنبال تحریف حقایق بخصوص تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره حماسه  شهدا و ایثارگران است و راویان دفاع مقدس باید با جهاد تبیین حول محور دفاع مقدس، گام برداشتن در خط شهدا و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های بعد از اهداف شوم دشمن جلوگیری کنند.                                                                             

وی ضمن تشکر از نقش زنان در  دفاع مقدس گفت: دشمن امروز  با شعار زن ،زندگی و آزادی دنبال تحقیر زن بوده و می خواهد ساحت قدسی و ملکوتی زنان عفیف ما را تبدیل به کالا و وسیله التذاذ دیگران کند و دست بانوان ما را از دامان حضرت زهرا جدا کند و وظیفه ما هست  قبل از اینکه دشمن برای زنان ما الگو سازی کند ما باید نقش زنان حماسه آفرین را در دفاع مقدس برای زنان و دختران نسل  جدید تبیین کنیم.                                     

حجت الاسلام بهرامی گفت:هرچه در دفاع مقدس داریم، نشات گرفته از نهضت امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا است، و امروز افتخار می‌کنیم که در دفاع مقدس ابرای اولین بار بود که  در تاریخ ایران در جنگی حتی یک وجب از خاک ما بدست دشمن نیفتاد.                                                         

  وی اظهار داشت : دفاع مقدس غیر از حفظ تمامیت ارضی، دستاوردهایی مثل خودباوری،تضمین استقلال کشور، عزت نفس، تولد تفکر مقاومت در برابر سلطه گران و وحدت و همدلی بوجود آورد.                                                                 

   در ادامه مراسم محمد اسماعیلی پور روایتگر آرامگاه شهید سلیمانی از کرمان به روایتگری پرداخته و پرده خوانی دفاع مقدس را اجرا کرد.                                                            

در پایان مراسم نیز با استقبال پرشور مردم شهید پرور شهرستان ارسنجــــان برنامه زنده شبیه سازی عملیات کربلای 5 در دوران دفاع مقدس  توسط پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار