مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه زاهدان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین بهانه برای یادآوری هشت سال ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۰۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه زاهدان در نشست سیاسی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید لک زایی که در مسجد عترت النبی زاهدان برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس به بیان رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای یادآوری هشت سال ایستادگی و فرصتی است تا یاد کنیم از تمام آنان که با رشادت و شهامت در مقابل دشمن ایستادگی و از مرز و کیان مملکت دفاع کردند.

حجت‌الاسلام رنجبر با بیان اینکه شجاعت و اراده راسخ رزمندگان در جنگ تحمیلی از جمله مهم‌ترین راهبردها در دفاع مقدس است افزود: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین عرصه‌های دفاع در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران افتخار ایران اسلامی هستند و باید یاد و نام این عزیزان را همیشه زنده نگهداریم تا نسل جوان و نوجوان که دوران جنگ را درک نکرده‌اند، با ایثار و شهامت آنان آشنا شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار