معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۶۳
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از جیرفت، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین فرماندهی و معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت نمایشگاه خاکیان افلاکی گشایش یافت.

 

پاسدار ایوب کمالی در حاشیه افتتاح نمایشگاه خاکیان افلاکی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، گفت: اندیشه دفاع مقدس برگرفته از اندیشه عاشورا و قیام امام حسین(ع) بود.

 

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت ابراز کرد: دفاع مقدس شباهتی کم نظیر به واقعه عاشورا دارد که حجم وسیعی از معنویت، انسانیت و موضوعات دینی و فرهنگی در آن وجود داشت.

 

وی اظهار کرد: در شرایطی که امروز دشمنان این سرزمین از هر روشی برای ضربه زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب استفاده می‌کنند نباید از نسل جوان جامعه غافل شد بنابراین باید ارزش های دفاع مقدس با روش‌ها و شیوه‌های ابتکاری و نوین برای نسل جوان تبیین شود.

 

کمالی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت یادآور شد: نمایشگاه خاکیان افلاکی از امروز تا ۱۰ مهرماه در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام در مصلی پیامبر اعظم (ص) دایر است.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه خاکیان افلاکی فرصتی مغتم است تا بار دیگر دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس بازخوانی شوند.

پاسدار کمالی عنوان کرد: از همه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جیرفت به ویژه نوجوانان و جوانان دعوت می کنیم تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار