خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در یک اقدام فرهنگی تعداد 100 بسته تحصیلی شامل کیف مدرسه و لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع و اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۲۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در یک اقدام فرهنگی تعداد 100 بسته تحصیلی شامل کیف مدرسه و لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع و اهدا شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی می باشد که با توجه به وضعیت اقتصادی امروز جامعه بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته است.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون فراهم کردن ملزومات اولیه دانش آموزان کم برخوردار را از اتفاقات خوب جامعه مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون دانست و خاطر نشان کرد: امروز با توجه به شرایط مالی خیلی از خانواده‌ها که حداقل وسایل موردنیاز مدرسه را نمی‌توانند برای فرزندانشان تهیه کنند، این کار حداقلی جامعه مهندسین نیز موجب دلگرمی و دلخوشی خانواده‌ها و فرزندانشان می باشد.

شفیعی به دستگیری از نیازمندان و مستضعفان اشاره و عنوان کرد: این خصلت نیکو  آثار و نتایج  ارزشمندی هم در دنیا و هم در آخرت در پی دارد و سرنوشت انسان را در راستای سعادت و خوشبختی انسان رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه احسان و نيکوکاري در شرع مقدس اسلام از جايگاه بسيار والایی برخوردار است، تصریح کرد: کمک به نیازمندان به عنوان يک وظيفه مهم اجتماعي قلمداد می شود که همگان باید نسبت به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون بیان کرد: رسیدگی  به خانواده های کم در آمد و آسیب پذیر  از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود که با در دستور کار قرار گرفتن امر رهبری  امروز با افتخار و مباهات شاهد حرکت های عظیم همدلی و مواسات در ساختار بسیج مردمی هستیم.

 شفیعی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به مسئولیت اجتماعی که همگی ما داریم بتوانیم در کنار یکدیگر به مردم خدمت بی منت و صادقانه نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار