سرهنگ محبی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی و هنری، ورزشی، گروه های جهادی، خدمات رسانی و... در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۳۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده سپاه ناحیه زهک بیان کرد: همزمان هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی و هنری، ورزشی، گروه های جهادی، خدمات رسانی و... در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است، ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در مقابل حجم گسترده ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

فرمانده سپاه زهک تصریح کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، مخلصانه از میهن اسلامی دفاع کردند و امنیت، اقتدار و صلابت امروز، مرهون زحمات این قشر ایثارگر است.

محبی در ادامه با توجه به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان ما در عرصه نظامی شکست خوردند اما دشمنی شان ادامه دارد و دنبال این است فرهنگ ایرانی را تعریف کند، در اربعین امسال شما شاهد بودین دشمنان دنبال بدبینی ایران و عراق بودند در واقع آن جنگ بین دو کشور نبود با رژیم بعثی عراق و صدام بود که با حرکت آگاهانه مردم و الخلوص جوانان کشورمان شکست خورده و به قدرت و عزت کشورمان افزوده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار