مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس یادآور حادثه‌ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم‌تر در سیر انقلاب ملت ایران است و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۲۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، مهدی پیری ضمن گرامیداشت دوران پرافتخار دفاع مقدس گفت: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، ایثار و مردانگی را سرلوحه کار خود نمودند و باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از این گنجینه تمام‌نشدنی روحیه اخلاص، ایمان، ایثار، تعاون، از خودگذشتگی، شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری، غیرت و شجاعت است که کارهای بزرگی رقم خواهد خورد.

وی افزود: حماسه دفاع مقدس به دشمنان انقلاب و میهن نشان داد اگر تمامی دنیا دست‌به‌دست یکدیگر دهند، در برابر ملت آزاده و شهیدپرور ایران قدمی برنخواهند داشت و این درس عبرتی برای بی‌خردانی بود که چشم طمع به این آب‌وخاک دارند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشورای امام حسین (ع) است و شهدای ما به تاسی از شهدای کربلا به دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند و همانا راه این شهیدان ادامه دارد و ما این وظیفه سنگین را از نسلی به نسل دیگر انتقال خواهیم داد.

پیری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ایثارگران گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اینجانب این ایام غرورآفرین را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز و آحاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و سربلندی و توفیق روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار