خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم یادواره شهید عباس خالقی؛
سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲سپاه صاحب الامر(عج) به مناسبت دفاع مقدس و یادواره شهید خالقی مدافع امنیت گفت: وحدت کلمه که در وصیت نامه امام و شهدا به آن توصیه اکید شده است راز ماندگاری انقلاب اسلامی را نهادینه کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۳۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت دفاع مقدس و یادواره شهید خالقی مدافع امنیت گفت: اولین رکن پیروزی انقلاب اسلامی انگیزه الهی بود که با رهبری امام خمینی (ره) پیروزی حاصل شد و در جنگ تحمیلی شکست‌های پی در پی استکبار جهانی از قدرت ملت ایران رقم خورد.

وی افزود: همان طور که امام مستضعفان فرمودند؛ ما در جنگ انقلاب مان را به دنیا صادر کردیم تاثیر استقامت ملت ایران در دفاع مقدس خلق قدرت حول محور مقاومت است که در سرتاسر دنیا مایه حیرت استکبار شده است.

وی ضمن اظهار داشت: دشمن از دهه اول انقلاب در تلاش بوده تا ارتش های جهان را علیه انقلاب نوپای ایران اسلامی تجهیز نماید و با همین نگاه، جنگ را به ایران اسلامی تحمیل کرد و مجموعه ای منظم و مرتب از تحریم، نفوذ، شبهه، بکارگیری خواص بی بصیرت و قرار دادن آنها در برابر نظام اسلامی را در دستور کار خود قرار داد.

افروزی خاطرنشان کرد: بهترین راه مقابله با استکبار در وصیت نامه های امام و شهدا وحدت کلمه است، صف یک پارچه مردم و مسؤولان با استواری بر مسیر انقلاب همواره دژ نفوذ ناپذیری را خلق کرده است که دشمنان انقلاب را با شکست های پی درپی از صحنه بیرون کرده است.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: انقلاب اسلامی قدرت و بازدارندگی خویش را به جامعه جهانی و منطقه کرده است. نیروهای مسلح از دو‌ مولفه برای راهبرد معنوی خویش استفاده می کنند. بر اساس این دو محور اسلامی در برابر هر طوفانی ایستادگی می کند نمونه تاریخی بسیاری از این رویکرد وجود دارد.

افروزی تصریح کرد: مقاومت و پیروزی خون بر شمشیر در حادثۀ عاشورا، پیروزی لشکر اسلام در هشت سال دفاع مقدس و بسیاری مصادیق دیگر، از جمله نمونه های گویا و روشن است باید اذعان کرد با تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از مرزهای زمینی و خاکی شاهد امنیت بالا و پایدار و مثال زدنی در میهن اسلامی هستیم.

فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:ایران با تکیه بر رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب تمام فتنه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی تشریح کرد: همه ما امروز شاهد تبلیغات شدید دشمن علیه امنیت ملی هستیم و امروز باید برای نابودی فتنه‌های دشمن در مسیر انقلاب و مطیع ولی امر خود مقام معظم رهبری باشیم. هفته دفاع مقدس یاد آور رشادتها و ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است و در هفته دفاع مقدس به عنوان نمادی از عزت، پیروزی و مقاومت ملت ایران در برابر همه ابرقدرت‌های جهانی باید در طول تاریخ از آن یاد شود.

 افروزی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و گرامی داشت آن گفت: نمادی از وحدت و همگرایی ملی است، این تاریخ برای همیشه در کشورمان ماندگار شده و هرگز فراموش نمی‌شود، رژیم بعثی جنگ نابرابری علیه کشور شروع کرد که ملت ایران از همه قشرها پای میدان آمدند، امروز همین دفاع جانانه در مقابل دشمن همچون یک میراث نفیس ماندگار است.

وی در پایان گفت:انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین (ع) است و رزمندگان در دفاع مقدس با رمز عاشورایی خویش پیروزی های بزرگی خلق کردند که امنیت، اقتدار و عزت امروز کشور مرهون جان‌فشانی رزمندگان است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار