خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در مراسم سالروز شهید مدافع امنیت عباس خالقی گفت: برای جنگ هیبرید از ابزار رسانه برای تولید خشم و نفرت و التهاب جامعه استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۵۴۱۲۱۸
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

 

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، تاکستان سرهنگ سیدمهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) در مراسم یادواره شهید امنیت عباس خالقی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت:موفقیت ها، پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته دشمنان این مرز و بوم را عصبانی کرده و همین موضوع سبب شده تا  استکبار جهانی با بهره گیری از تمام توان در خود به دنبال آسیب زدن به امنیت مردم ایران اسلامی باشد.

وی تشریح کرد: فتنه ی سال گذشته را نیز می توان در این راستا تعریف و ارزیابی کرد. در اغتشاشات با بهره گیری از تمام شاخصه های جنگ هیبریدی ایجاد خشونت و نفرت کردند و فضای ایران اسلامی را به سمت ضد امنیتی شدن پیش بردند. بستر این کار از رسانه و فضای مجازی با سیاه نمایی و مرعوب سازی به دنبال سقوط انقلاب و کشور بودند

وی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و نقش عوامل داخلی و خارجی گفت: نقش دشمن در طراحی جنگ ترکیبی با پیاده نظام داخلی و ایجاد خشم و کینه توسط رسانه های فارسی زبان بخشی از جامعه دچار هیجان کاذب شدند. منافقین و عوامل سرویس های خارجی به کار آشوب و ترور پرداختند که نمونه بارز این اقدام شهادت عباس خالقی یکی از جوانان بسیجی متعهد تاکستان بود.

 حسینی در ادامه با اشاره به نقش تفکر ایثار و جان گذشتگی در دفاع مقدس افزود: رزمندگان اسلام با روحیه برگرفته از مکتب عاشورا پیوند ابدی خویش را با امام امت مستحکم کردند و اجازه تعرض و تعدی به خاک کشور ندادند فریاد های امت اسلامی با فرماندهان و سربازان تربیت شده در مکتب انقلابی امام خمینی (ره) ستاره گان بی نظیری به جهان معرفی کردند و برخلاف تمام ادوار گذشته تا به ایران خاک کشور را حفظ کردند.

فرمانده ی سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان در پایان گفت: ایجاد فتنه ها با ظاهر موجه بسیاری از انسان های به ورطه نابودی می کشاند در ایام فتنه باید به ستون خیمه های جامعه که رهبری امت است تکیه کنیم تا از گردونه های هولناک فتنه عبور کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار