امام جمعه تربت جام تاکیدکرد:

فتح قله‌های پیروزی، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشته است/اجتماع سه هزار رزمنده دفاع مقدس در تربت‌جام + عکس و فیلم

امام‌جمعه تربت‌جام در اجتماع سه هزار رزمنده دفاع مقدس این شهرستان گفت: دشمن در بدنه جامعه به دنبال ایجاد خطای محاسباتی، ترس و ناامیدی است و این فتنه دشمن به دلیل رسیدن جمهوری اسلامی به قله‌های پیروزی است.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۸۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

فتح قله‌های پیروزی، دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشته است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام، حجت‌الاسلام حسین اسلامی اجتماع بزرگ سه هزار رزمنده دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت شهرستان که  باحضور فرماندار،بسیجیان، امامان جمعه و جماعات، خانواده شهدا و ایثارگران، فرمانده هان و کارکنان نیروهای مسلح، اساتید و معلمان، دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و کارکنان اداری و سازمانهای دولتی و بخش خصوصی با شکوه خاصی در مصلی الغدیر تربت جام برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد دشمن ایجاد دوقطبی و ایجاد خدشه به وحدت ملت مقاوم ایران است؛ اما جمهوری اسلامی علی‌رغم فضاسازی رسانه‌ای دشمنان، روبه پیشرفت است و فتح قله‌ها را در پیش دارد.

وی افزود: همه مدیران موظف هستند شبانه‌روز جهادی تلاش کنند. امروز روز شوق، امید و حرکت است و نباید از دشمن هراسی به دل راه بدهند؛ چراکه دشمن آخرین نفس‌های خودش را می‌کشد.

امام‌جمعه تربت‌جام  بیان کرد: رسانه‌های خارجی و عناصر مزدور دشمن در داخل کشور سخن دروغ، بی‌اساس و مضحک از فروپاشی نظام مطرح می‌کند؛ اما آن‌ها باید بدانند ۴۴ سال است که سودای سرنگونی نظام را در سر می‌پرورانند؛ اما علی‌رغم ساده‌اندیشی برخی داخلی‌ها تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

اسلامی تأکید کرد: دشمن در بدنه عامه مردم به دنبال ایجاد خطای محاسباتی، ترس و ناامیدی است. این فتنه دشمن به دلیل رسیدن جمهوری اسلامی به قله‌های پیروزی است.

گفتنی است شرکت کنندگان دراین محفل بسیجی و وحدتی از فرمایشات گهربار فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای به طور زنده و مستقیم استفاده کردند.

عکس و فیلم / مهدی جباری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار