خبرهای داغ:
زنگنه در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری پویش «مشق احسان» به همت حوزه حضرت فاطمه (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت فاطمه(س) همدان از برگزاری پویش «مشق احسان» به یاد ۸ هزار شهید استان همدان به ویژه شهید «حمید هاشمی» و اهداء بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان کمتر برخوردار در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۲۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

مریم زنگنه در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز ما هرچه داریم از دفاع مقدس است.

وی افزود: ما درباره شهیدان زیا د شنیده‌ایم اما وظیفه داریم شجاعت، رشادت و ایثار آنان را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا خاطرات شهدا را بازگو کنیم، گفت: ما در کشوری زندگی می ‌کنیم که همه جای آن از عطر شهیدان آکنده است.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های اجرایی این حوزه طی هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری یادواره شهدا، و پویش «مشق احسان» از جمله این برنامه‌ها است که در این پویش به یاد ۸ هزار شهید استان همدان به ویژه شهید «حمید هاشمی» بسته‌های لوازم التحریر هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزارتومان تهیه و به دانش آموزان کمتر برخوردار اهدا می‌شود.

زنگنه تصریح کرد: ارائه مشاوره تحصیلی رایگان به دانش آموزان و اهداء جهیزیه به نوعروس همدانی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که توسط پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت فاطمه (س) برگزارمی‌شود.

وی با اشاره به  فعالیت‌های مجازی نیز گفت: برگزاری نشست برخط با حضور آقای حبیب میرزایی از اساتید مجرب و با محوریت پاسخ به شبهات دفاع مقدس و چرایی جنگ انجام می‌شود.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) همدان افزود: برگزاری فعالیت‌های ورزشی توسط حلقات صالحین نیز از دیگر برنامه‌های این حوزه مقاومت است و امیدواریم بتوانیم با انجام و برگزاری این مراسمات ادامه دهنده راه شهدا باشیم چراکه به خاطر این شهدا است که امنیت در جامعه حاکم است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار