خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

اجرای۷۴ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند/ شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل حاضر هستند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در هفته دفاع مقدس ۷۴ عنوان برنامه در سطح شهرستان در راستای جهاد تبیین و دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۹۹۵۸
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
اجرای۷۴ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند/ شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل حاضر هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس با برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان مصادف شده که امید است برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در راستای این کنگره پیش ببریم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «دفاع مقدس مظهر امید و ایمان» و به عنوان یک فرصت استثنایی برای پرداختن به مباحثی چون ایثار و شهادت، جهاد تبیین، خودباوری دینی و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند و شهدا بهترین الگو برای جوانان و نسل حاضر هستند که می‌توانند در این جنگ ترکیبی از آنان به عنوان الگو استفاده کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات یکساله خبرنگاران افزود: اصحاب رسانه شهرستان برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس این گنجینه بزرگ انقلاب اسلامی تلاش کنند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مختاری بیان کرد: دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال این هستند که جوانان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کنند و در هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ جهانی رسانه‌ای توسط همه دشمنان علیه کشور به راه افتاده است و در این جنگ ترکیبی سعی دارند که جلوی نقاط قوت و پیشرفت کشور را بگیرند و مردم را ناامید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه با توجه به هجمه همه جانبه رسانه‌ای و شناختی دشمنان، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در نشان دادن پیشرفت‌های کشور مهم و اثرگذار است، گفت: اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین و بیان پیشرفت‌های کشور می‌توانند اثرگذار باشند و پوشش برنامه‌های این هفته مدنظر باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس ۷۴ عنوان برنامه در سطح شهرستان در راستای جهاد تبیین و دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در نهاوند برگزار می‌شود.

مختاری با بیان اینکه امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به نزدیک شدن به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان در راستای این کنگره برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس ۷۴ عنوان برنامه مختلف در ۲۰ قشر و ۱۲ حوزه مقاومت و در همه پایگاه‌های شهری و روستایی نهاوند اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: سخنرانی در نماز جمعه، رژه خودرویی، رونمایی از چندین جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، نواختن زنگ حماسه در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری مشاوره حقوقی در مراکز مختلف با حضور ۳۰ حقوقدان بسیجی، نشست‌های بصیرتی، فضاسازی، افتتاح طرح‌های عمرانی از جمله خانه‌های نیازمندان که با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و بسیج سازندگی احداث شده‌اند و در اختیار افراد قرار می‌گیرند از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: تقدیر از رزمندگان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اجرای طرح یک کاسب یک دانش آموز   برای خرید لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند، میقات صالحین، دیدار با ائمه جمعه نهاوند، گیان، فیروزان، تقدیر از بانوانی که در پشتیبانی از جبهه‌ها فعال بودند در راستای کنگره شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی عنوان کرد: در این هفته و تا برگزاری کنگره شهدای استان دو یادواره شهدای ارتش و یادواره بانوان شهیده در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار