خبرهای داغ:
تبریز- مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا از برگزاری اجلاسیه دوهزار نفری شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۹۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حیدرپناه در جلسه هماهنگی معاونت های تربیت بدنی نیروهای مسلح استان، افزود: این اجلاسیه ذیل کنگره ملی 10 هزار شهید استان در مصلی تبریز به زودی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در راستای گرامیداشت کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی هماهنگی های لازم انجام شده تا فرماندهان نواحی ضمن معرفی خانواده شهدای ورزشکار هر دستگاهاز خانواده این شهدا نیز تجلیل کنند.

 حیدرپناه برگزاری پیاده روی خانوادگی نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه های تربیت بدنی سپاه عاشورا در راستای کنگره ملی شهدا عنوان کرد.

دبیر شورای سیاست گذاری نیروهای مسلح استان در بخش دیگر سخنان خود به مغفول ماندن تربیت بدنی در هر دستگاهی اشاره و بیان کرد: تربیت بدنی حجم کاری بالایی دارد و در تقویم کاری در روز های مهم سال کار تربیت بدنی ها افزایش می یابد .

حیدرپناه ادامه داد: باید از همه زیر ساخت ها برای بهینه سازی ورزش در اجرای مسابقات ورزشی متفاوت استفاده کرد.

وی به برگزاری کلاس پزشکی ورزشی در تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز پرداخت و گفت: علاقه مندان می توانند ثبت نام  و در این کلاس ها شرکت  کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه به نقش مهم تربیت بدنی دستگاه ها اشاره  کرد و گفت: آمادگی جسمانی باید در همه دستگاه ها نظامی حرف اول را بزند.

کاظم قلعه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: برنامه های خاصی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار