استاندار چهارمحال و بختیاری:

زدودن غبار محرومیت از استان نیازمند تلاش جهادی و همگانی است

غلامعلی حیدری گفت: با همکاری همه ارگان‌ها و نیروهای جهادی، رفع ناترازی‌ها و محرومیت‌ها و ریشه‌کن کردن آنها در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن گلریزان جهادی باحضور خیران کشوری به همراه آیین افتتاح 307پروژه محرومیت زدایی و اهدای400 سری جهیزیه و تحویل مسکن نیازمندان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 غلامعلی حیدری در این مراسم با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای رفع محرومیت از استان،  وحدت، هم‌افزایی و انسجام بیشتر بین همه مسوولان، خیرین، جهادگران و قرارگاه محرومیت‌زدایی را مورد توجه قرار داد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات خوبی در مناطق مختلف استان و کشور ارائه شده؛ اما کاستی‌ها، مشکلات و محرومیت‌هایی وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش بیشتری انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های بسیج و گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی گفت: ظرفیت‌های کنونی قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست و برای رفع محرومیت در استان به تلاش و همراهی بیشتر نیاز است.

وی ضمن تقدیر از تلاش جهادگران در عرصه های محرومیت زدایی و خدمت رسانی، افزود: با همکاری همه ارگان‌ها و نیروهای جهادی رفع ناترازی‌ها و محرومیت‌ها و ریشه‌کن کردن آنها در اولویت قرار دارد.

حیدری اظهارداشت: هم‌اکنون قرارگاه محرومیت‌زدایی در کشور و استان تشکیل و هدفگذاری انجام شده تا با تلاش و هم‌افزایی محرومیت از چهره مردم برداشته شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری، زدودن غبار محرومیت از استان را نیازمند تلاش جهادی و همگانی دانست و هم افزایی و عزم بین دولت، سپاه، بسیج، خیرین را عامل رفع محرومیت‌ها و ناترازی‌ها عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در منطقه موگویی محرومیت جدی به چشم می‌خورد و جاده دهستان موگویی هر ساله به دلیل بارش شدید در زمستان بسته می‌شود و مردم از جاده لرستان رفت‌وآمد می‌کنند و خیران می‌توانند در بحث مدرسه‌سازی، احداث پل، ساخت خانه بهداشت و توزیع بسته‌ کمک‌های مومنانه در این منطقه اقدام کنند.

حیدری گفت: هم‌اکنون در منطقه دیناران شهرستان اردل، منطقه مشایخ در شهرستان کیار و سردشت در لردگان و سایر مناطق استان محرومیت‌ها موج می‌زند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۱ درصد آب کشور را این استان تولید می‌کند، گفت: هم اکنون ۲۰۰ روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور در سازمان ملل با صدای بلند بیان می‌کند که سخنگوی صدا مردم هستیم و سازمان ملل باید صدای مردم باشد نه صدای ابرقدرت‌ها، افزود: حضور رییس جمهور و سخنرانی خود در سازمان ملل به پشتیبانی مردم است.

گفتنی است؛ تجلیل از جهادگران نمونه و طلایه داران اقتصاد مقاومتی، اهدای 400 سری جهیزیه به زوج های جوان، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در عرصه های مختلف ازجمله؛ مسکن، گلزار شهدا، غسالخانه، مسجد و ... و همچنین تجلیل از گروه های جهادی فعال از برنامه های امروز باحضور سردار حزنی معاون محترم هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و 36 خیر کشوری بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار