خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از پایان فاز نخست بازطراحی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین با 15 میلیارد ریال اعتبار، طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۴۵
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، بازطراحی فازنخست کتابخانه امام خمینی (ره) بزرگترین کتابخانه عمومی استان در مراحل پایانی است و در این بازطراحی از بهترین و بروزترین تجهیزات برای اعضا و مراجعین استفاده شده است.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت توسعه کمی و کیفی خدمات کتابخانه ها، اظهار داشت: در فاز نخست بازطراحی کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) سالن های مطالعه ، مدنظر قرار گرفت که از محل اعتبارات تملک دارایی و با مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار، طی روزهای آینده امکان استفاده از چهار سالن مطالعه با بروزترین تجهیزات به صورت همزمان برای بانوان و آقایان فراهم می شود.

 وی در ادامه بیان کرد: در تلاشیم بتوانیم با گسترش فضاهای کتابخانه ای قدم‌های موثری جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و انس هرچه بیشتر مردم با کتابخانه ها برداریم.

محمدبیگی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ما بهسازی فضاهای کتابخانه های قدیمی است، افزود: بازطراحی و بهسازی فضاهای موجود بهترین روشی است که می تواند از طریق آن با کمترین هزینه خدمات گسترده تر و متنوع تری را به مخاطبان ارائه داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین تاکید کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی است، توسعه فرهنگی از این نظر که جامعه را در خلق زندگی و محیط خود توانا می کند یا به عبارت واضح تر انسان را قادر به مشارکت فعال در زندگی و محیط می سازد، مهم است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرایی کردن برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک شاهد توسعه چشمگیر و ارتقای وضعیت کتابخانه های عمومی و کتابخوانی در استان قزوین باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار