خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین؛

پایان فاز نخست بازطراحی کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین

پایان فاز نخست بازطراحی کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از پایان فاز نخست بازطراحی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین با 15 میلیارد ریال اعتبار، طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۴۵
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

 

قزوین_ به گزارش بسیج، بازطراحی فازنخست کتابخانه امام خمینی (ره) بزرگترین کتابخانه عمومی استان در مراحل پایانی است و در این بازطراحی از بهترین و بروزترین تجهیزات برای اعضا و مراجعین استفاده شده است.

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت توسعه کمی و کیفی خدمات کتابخانه ها، اظهار داشت: در فاز نخست بازطراحی کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) سالن های مطالعه ، مدنظر قرار گرفت که از محل اعتبارات تملک دارایی و با مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار، طی روزهای آینده امکان استفاده از چهار سالن مطالعه با بروزترین تجهیزات به صورت همزمان برای بانوان و آقایان فراهم می شود.

 وی در ادامه بیان کرد: در تلاشیم بتوانیم با گسترش فضاهای کتابخانه ای قدم‌های موثری جهت ارتقای فرهنگ مطالعه و انس هرچه بیشتر مردم با کتابخانه ها برداریم.

محمدبیگی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های ما بهسازی فضاهای کتابخانه های قدیمی است، افزود: بازطراحی و بهسازی فضاهای موجود بهترین روشی است که می تواند از طریق آن با کمترین هزینه خدمات گسترده تر و متنوع تری را به مخاطبان ارائه داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین تاکید کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، یکی از راه حل های برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی است، توسعه فرهنگی از این نظر که جامعه را در خلق زندگی و محیط خود توانا می کند یا به عبارت واضح تر انسان را قادر به مشارکت فعال در زندگی و محیط می سازد، مهم است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرایی کردن برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک شاهد توسعه چشمگیر و ارتقای وضعیت کتابخانه های عمومی و کتابخوانی در استان قزوین باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار