خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی اصفهانی:

امروز باید حوزه‌های علمیه در نبرد فرهنگی تمام قد وارد شوند/ روحانیت باید سربازان فرهنگی و روشنگری باشند

همدان-نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری حوزه‌های علمیه را منشأ کارهای بزرگ دانست و گفت: امروز باید حوزه‌های علمیه در نبرد فرهنگی که علیه حجاب و اسلام آغاز شده تمام قد وارد شوند .
کد خبر: ۹۵۳۸۵۶۰
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در یادواره ۲۲ شهید روحانی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: روحانیت در هر منبری که می‌خواهد برود باید کلام مبارک امام زین العابدین (ع) را سرلوحه سخنرانی خود قرار دهد که فرمود رضای الهی روی این منبر که بهترین فرصت برای تبلیغ دین خداست مطرح شود.

وی افزود: این شهدای بزرگوار که در سنین پائین بودند و همه در دوران قبل از انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس به فیض شهادت رسیدند، راه رضای خدا را پیدا کردند و خداوند مشتری شهدا بود چون شهدا متاع خود را به غیر خدا نفروختند و غیر شهدا هم اگر به درجه متعالی رسیده فقط به خاطر رضای خدا و معامله خالصانه با خدا است.

رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان با اشاره به قیام امام راحل برای استقرار نظام اسلامی گفت: ۱۵ سال تبعید امام خمینی(ره) فقط برای «نه» گفتن به حکومت پهلوی و آمریکا، آن هم برای رضای خدا بود و خداوند هم پاداش این معامله را استقرار نظام اسلامی توسط امام خمینی (ره) قرار داد.

 وی حوزه‌های علمیه را منشأ کارهای بزرگ دانست و گفت: حوزه علمیه منشأ انقلاب در ایران و معرفی اسلام در سراسر دنیا است و به برکت همین حوزه علمیه صدای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و امروز باید حوزه‌های علمیه در نبرد فرهنگی که علیه حجاب و اسلام آغاز شده تمام قد وارد شوند.

موسوی اصفهانی با اشاره به جنگ کنونی دشمن افزود: امروز دشمن علاوه بر حجاب، جوانان ما را هدف قرار داده و وظیفه روحانیت این است که سربازان فرهنگی و روشنگری باشند.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه باید سرباز برای دفاع از دین با رویکرد جدید و کنونی تربیت کنند چراکه امام زمان (عج) اولین چیزی که می‌خواهد سرباز پا به رکاب است، ما حاضریم چند فرزند خود را سرباز پا به رکاب امام(عج) قرار دهیم.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: روحانیت باید در فضای مجازی حاضر باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد چراکه نباید با یک فراخوان در فضای مجازی که علیه دین داده می‌شود عده‌ای تحت تاثیر آن قرار گیرند، بنابراین روحانیت باید در این عرصه با کار کارشناسی وارد این چالش شود و آن را مدیریت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار